Pagalba

Negaliu prisijungti su Smart-ID. Kodėl? 

Svarbu: Smart-ID BASIC paskyra gali būti naudojama tik bankų sistemose. Norint prisijungti prie kitų e-sistemų, reikalinga aukštesnio lygio paskyra. Smart-ID programėlės lygį galite peržiūrėti atvėrę programėlę, paspaudę „Meniu“ ir „Naudotojo informacija“.

Norint turėti aukštesnio lygio Smart-ID, reikalinga iš naujo užregistruoti savo paskyrą patvirtinant tapatybę mobiliuoju parašu, lustine asmens tapatybės kortele arba pasinaudojus biometriniu identifikavimu.

https://www.youtube.com/watch?v=OA8QVo0qb40&feature=emb_title

Ko reikia biometrinių duomenų atpažinimui:

  1. Tapatybės nustatymo dokumento su elektroniniu lustu
    Jei gyvenate Lietuvoje ar Latvijoje, galite naudoti tapatybės kortelę, pasą ir leidimą gyventi šalyje, o jei gyvenate Estijoje – pasą.
  2. NFC palaikančio telefono
    Galite patikrinti, ar jūsų telefonas palaiko NFC čia. „Smart-ID“ programėlė automatiškai patikrins jūsų telefoną. Jei jis nepalaiko NFC, jums nebus pasiūlytas biometrinių duomenų atpažinimas kaip galimas registracijos būdas.
  3. Galimybės naudotis išmaniojo telefono kamera.
    Jums nereikia būti profesionaliu fotografu, jums tereikia mokėti fotografuoti arba filmuoti savo telefonu.
  4. Maždaug 10 minučių laisvo laiko.
    Proceso trukmė priklausys nuo jūsų įgūdžių, telefono veikimo ir interneto greičio. Jums prireiks bent 10 minučių laisvo laiko!
  5. Svarbu! Biometrinių duomenų atpažinimo funkciją gali naudoti tik esami arba buvę „Smart-ID“ naudotojai – net registruojant naują paskyrą naujame įrenginyje. Jums NEREIKIA turėti prieigos prie aktyvios paskyros, jei jūsų vardas, pavardė bei socialinio draudimo numeris jau yra mūsų duomenų bazėje ir jei esate pilnametis (18 metų amžiaus ar vyresnis)!

https://www.youtube.com/watch?v=OA8QVo0qb40&feature=emb_title